سفارش تبلیغ
صبا ویژن



رهبر معظم انقلاب الگوی وحدت همه مذاهب است - اندکی صبر... سحر نزدیک است






درباره نویسنده
رهبر معظم انقلاب الگوی وحدت همه مذاهب است - اندکی صبر... سحر نزدیک است
هوادار محسن رضایی
به سراغ من اگر میایید...نرم وآهسته بیایید... مبادا که ترک بردارد... چینی نازک تنهایی من.
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
محسن رضایی
اردیبهشت 1388


لینک دوستان
وب سایت شخصی محسن رضایی
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
رهبر معظم انقلاب الگوی وحدت همه مذاهب است - اندکی صبر... سحر نزدیک است

آمار بازدید
بازدید کل :6560
بازدید امروز : 0
 RSS 

   

خبرگزاری فارس:‌ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب امروز الگوی وحدت تمامی مذاهب در ایران است.

 

آیت الله تسخیری

آیت الله محمد علی تسخیری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان، گفت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان گام بزرگی برای ایجاد همبستگی بین برادران شیعه و سنی کشور بوده و دیگاه بلند و تفکر عالی ایشان در رابطه با معنی تقریب و وحدت، سبب ایجاد انسجام در سطح جهان شده است.
وی افزود: ایشان معتقدند تقریب به معنای ذوب مذاهب یا حذف آنها نیست بلکه به معنی شناخت بهتر همدیگر و همکاری در زمینه‌های مشترک مورد علاقه مذاهب است.
وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز رهبر بیداری اسلامی در سطح جهان اسلام است و در دل همه مسلمین جایگاه ویژه‌ای دارد.
آیت الله تسخیری با مثبت ارزیابی کردن آثار و برکات این سفر تصریح کرد: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان و دیگر استان‌های سنی نشین کشور اثرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت که ثمرات و برکات آن کل میهن اسلامی را در بر خواهد گرفت زیرا این سفرها و ملاقات‌ها می‌تواند همبستگی ملت را بیشتر کرده، به علمای اهل تسنن هر چه بیشتر دلگرمی دهد و بافت اجتماعی مردم را قوی‌تر و منسجم‌تر کند.



نویسنده » هوادار محسن رضایی » ساعت 4:21 عصر روز سه شنبه 88 اردیبهشت 22