سفارش تبلیغ
صبا ویژن



حماسهای که در تاریخ کردستان بی نظیر بود - اندکی صبر... سحر نزدیک است






درباره نویسنده
حماسهای که در تاریخ کردستان بی نظیر بود - اندکی صبر... سحر نزدیک است
هوادار محسن رضایی
به سراغ من اگر میایید...نرم وآهسته بیایید... مبادا که ترک بردارد... چینی نازک تنهایی من.
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
محسن رضایی
اردیبهشت 1388


لینک دوستان
وب سایت شخصی محسن رضایی
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
حماسهای که در تاریخ کردستان بی نظیر بود - اندکی صبر... سحر نزدیک است

آمار بازدید
بازدید کل :6528
بازدید امروز : 0
 RSS 

   

خبرگزاری فارس: کردستان امروز در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، یکپارچه شور و نشاط شد و مردم مومن، غیور، با فرهنگ و پر محبت این دیار، در حماسه‌ای که در تاریخ کردستان بی‌نظیر بود، وحدت پر برکت شیعه و سنی را به زیباترین شکل ممکن، متجلی ساختند.

آقا آیت الله العظمی خامنه ای در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، کردستان دژ مستحکم اسلام و انقلاب و ایران، امروز در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، یکپارچه شور و نشاط شد و مردم مومن، غیور، با فرهنگ و پر محبت این دیار، در حماسه‌ای که در تاریخ کردستان بی‌نظیر بود، وحدت پر برکت شیعه و سنی را در دفاع از آرمان‌های انقلابی و ملی، به زیباترین شکل ممکن، متجلی ساختند.
مراسم استقبال مردمی از رهبر انقلاب اسلامی، ساعت 11 صبح با ورود خودرو حامل ایشان از مقابل پارک ملت در خیابان پاسداران سنندج آغاز شد و مردان دلاور، زنان شجاع و نوجوانان و جوانان با صفا و خونگرم کردستان پس از روزها انتظار، با هلهله و شادمانی و فریادهای الله اکبر به پیشواز رهبر خود شتافتند و با آیین‌ها و رسوم خاص محلی، مسیر استقبال را به اقیانوس خروشان مهر و محبت تبدیل کردند.
در استقبال به یاد ماندنی و پرشکوه مردم کردستان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حالیکه مسیر استقبال از مقابل پارک ملت در خیابان پاسداران تا میدان آزادی اعلام شده بود، گروه‌های دیگری از مردم در مسیر فرودگاه تا آغاز مسیر استقبال مردمی از جمله در میدان جهاد و مقابل دانشگاه کردستان تجمع کرده بودند و هنگام عبور رهبر انقلاب اسلامی صمیمانه ترین احساسات قلبی خود را تقدیم ایشان کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان استقبال پر شور مردمی به جمع عظیم ده‌ها هزار نفر دیگر از مردم مومن و انقلابی کردستان پیوستند که از ساعت‌ها قبل در میدان آزادی سنندج چشم انتظار دیدار ایشان بودند.



نویسنده » هوادار محسن رضایی » ساعت 4:17 عصر روز سه شنبه 88 اردیبهشت 22